2012. július 26., csütörtök

PANNONIA 156 - Háztartási cikk-cakk varrógép

A Csepeli Varrógépgyár által gyártott Pannonia 156-os varrógép következő blogbejegyzésem témája.

A nagyméretű asztalba épített szerkezet lábbal hajtós volt, egy erős bőrszíj szolgálta a hajtás átvételét. A varrógépben beépített lámpa található, valamint kiegészítőként elektromos motort lehetett csatlakoztatni és azzal meghajtani.A lassan 50 év sem fog rajta, mind a mai napig teljesen működőképes és preciziós munkára is alkalmas.

Használat után egyszerűen bele lehetett fordítani az asztalba, majd egy fedelet helyezni rá. Eredeti gépkönyve is megvan, valamint minden kiegészítője, így igazi ipartörténeti kuriózummá kezd válni. 







28 megjegyzés:

  1. Kameramann! Meg van még a gépkönyve? Le szeretném másolni, mert kaptam egy ilyen gépet. Üdv. Hegyi Csilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözlöm! Igen megvan, a jövő héten beszkennelem és elhelyezek itt egy linket, ahonnan Ön és más kedves érdeklődők letölthetik. Vélhetően a jövő hét közepén-végén lesz rá iőm.

      Törlés
    2. Üdvözlöm! Ellehetne érni valahol a beszkennelt Pannónia varrógép gépkönyvét? Nagy örömet szerezne vele! Előre is köszönöm! :)

      Törlés
    3. Nekem ugyan ez van..gép könyvel de én azon nem tudok elmenni videót meg nem tanalok hogyan kell üzembe helyezni pl.cerna befuzes

      Törlés
  2. Szeretnék én is kérni egy linket a műszerkönyvhöz, ha lehetséges, cserébe esetleg a másik típusának a műszerkönyvét tudom adni, ami nem tud cikk-cakk öltést, csak egyeneset.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kameramann! Kérhetnék egy linket a gépkönyvhöz? Privátban beszéljük meg, mit kér cserébe. Nekem nagyon fontos lenne!
    Köszönöm.
    Lilla

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok.Nekem is van egy ilyen gépem.Vajszínű-zöld festéssel.10 db finom sörért vihető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha még mindig ott áll szívesen elhozom (: :D

      Törlés
  5. Ugyan ilyen van nekünk is
    -leírással
    -eredeti tűkészlettel.

    VálaszTörlés
  6. У меня есть совсем новый PANNONIA 156

    VálaszTörlés
  7. Есть все запчасти , есть книжка, все есть

    VálaszTörlés
  8. Помогите пожалуйста, я хочу продать, скажите сколько будет стоить эта швейная машина?

    VálaszTörlés
  9. Помогите пожалуйста, я хочу продать, скажите сколько будет стоить эта швейная машина?

    VálaszTörlés
  10. Есть все запчасти , есть книжка, все есть

    VálaszTörlés
  11. У меня есть совсем новый PANNONIA 156

    VálaszTörlés
  12. Még becsukott szemmel is belefűzném a cérnát ;.))

    VálaszTörlés
  13. Még becsukott szemmel is belefűzném a cérnát ;.))

    VálaszTörlés
  14. Kedves Kameramann! Gyerekkorom óta mai napig örömmel használom ezt a típust, szívesen olvastam róla. Én is szeretném elkérni a használatiját, sajnos nekem már nincs meg és így lenne komplett :)

    VálaszTörlés
  15. Szép napot kívánok!
    Én maost kaptam ajándékba ezt a típusú gépet, sajnos nem tudok rajta eligazodni, ezért szeretnék én is hozzájutni ehhez a linket, ahol megkapnám a leírását ennek a típusnak.
    Anno én Singerrel tanultam varrni, még öntöttvas váz szerkezetű, lábú volt.
    Nagyon szerettem...
    Köszönöm szépen a lehetősége, és a segítséget is!
    Üdv:Ildikó

    VálaszTörlés
  16. Vásárolnék öntől kérem vegye fel a kapcsolatot velem! aranyil@freemail.hu

    VálaszTörlés
  17. A gépkönyvhöz kaphatnék linket? Köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Én is kérek gép könyvet légyszíves.

    VálaszTörlés
  19. Üdvözlöm.Nemrég találtam anyósomnál egy ilyen varrógépet,de sajnos nincs hozzá használati útmutató.Ezért szeretnék egy linket kapni hogy tudjam használni Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  20. Üdvözlöm,
    Most jutottam hozza en is ehhez a remek varrogephez. A kezelési leírasról kahatnék egy inket. Koszonettel

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Valaki egy befűzési rajzot nem tudna küldeni? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  22. Üdvözlöm! Pannónia 56-2 varrógéphez keresek használati útmutatót. Elérhetőségem: kissnandi@freemail.hu
    Köszönettel

    VálaszTörlés
  23. Üdvözlöm!
    Kaptam egy Pannónia varrógépet. Meg van még esetleg a kézikönyvről a fentebb említett linken a leírás, és elkérhetem a linket? Nagyon szeretném megtanulni kezelni és használatához megfelelően karbantartani.
    Elérhetőségem: kszibolya0630@gmail.com
    Előre is köszönöm!
    Tisztelettel : Ibolya

    VálaszTörlés